Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Bmw 3 coupe (E92) 335 xi (2007.03-2010.02) 326km » 48170 ngk
wybrany samochód: 
Bmw 3 Coupe (e92) 335 Xi (2007.03-2010.02) 326km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48170 NGK

48170 Cewka zapłonowa NGK

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U2039

numer części:

48170

dostawca:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych4
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia DIN
nr EAN4010326481700
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48170 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: HYUNDAI ATOS, I10 I, TOYOTA AYGO 1.0/1.1/1.1LPG 02.98-
numery OEM:
HYUNDAI      27301-02600
HYUNDAI      27301-02620
HYUNDAI      27301-02630
HYUNDAI      27310-02620
HYUNDAI      27310-02630
KIA      27301-02600
KIA      27301-02620
KIA      27301-02630
KIA      27310-02620
KIA      27310-02630

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48170 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48170 NGK:

Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.