Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Napięcie [V] | 11,0 | |
Natężenie prądu [A] | 5,0 | |
Opór [Ohm] | 0,8 | |
Długość całkowita [mm] | 111,5 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 29,5 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Moment dokręcenia [Nm] | 17 | |
Rozmiar klucza | 10 mm | |
Technika połączeń | M4 / 0,8-1,5 Nm | |
nr EAN | 087295150139 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 5013 NGK
HYUNDAI | 36710-27000 | |
HYUNDAI | 36710-27010 | |
KIA | 36710-27000 | |
KIA | 36710-27010 |
Zastosowanie Świeca żarowa 5013 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 5013 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.