
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Napięcie [V] | 11,0 |
| Natężenie prądu [A] | 5,0 |
| Opór [Ohm] | 0,8 |
| Długość całkowita [mm] | 111,5 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 29,5 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 17 |
| Rozmiar klucza | 10 mm |
| Technika połączeń | M4 / 0,8-1,5 Nm |
| nr EAN | 087295150139 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 5013 NGK
CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I
SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I
3671027000, 3671027010
3671027000, 3671027010
| HYUNDAI | 36710-27000 | |
| HYUNDAI | 36710-27010 | |
| KIA | 36710-27000 | |
| KIA | 36710-27010 |
Zastosowanie Świeca żarowa 5013 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 5013 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.