Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » 5013 ngk

Świeca żarowa 5013 NGK

5013 Świeca żarowa NGK
ngk 5013
Świeca żarowa 5013
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numery handlowe:

Y-749J

numer części:

5013

producent:

NGK

Konstrukcja świec żarowych Świeca żarowa metalowa
Napięcie [V] 11,0
Natężenie prądu [A] 5,0
Opór [Ohm] 0,8
Długość całkowita [mm] 111,5
Głębokość zabudowy [mm] 29,5
Wymiar gwintu M10 x 1,0
Moment dokręcenia [Nm] 17
Rozmiar klucza 10 mm
Technika połączeń M4 / 0,8-1,5 Nm
nr EAN 087295150139

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 5013 NGK

Świeca żarowa Y-749J pasuje do: HYUNDAI ACCENT II, ELANTRA III, GETZ, GRANDEUR, HIGHWAY, I30, MATRIX, SANTA FÉ I, SANTA FÉ II, SANTA FÉ II/SUV, SANTA FÉ I/SUV, SONATA V 1.5D-2.9D 08.99-05.13
numery OEM:
HYUNDAI      36710-27000
HYUNDAI      36710-27010
KIA      36710-27000
KIA      36710-27010

Zastosowanie Świeca żarowa 5013 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca żarowa 5013 NGK:

2021-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-04
 5/5
Generalnie wszystko w porządku, mogłaby być troszkę szybka dostawa
2023-10-30
 5/5
Błędy waucie zniknęły, świece działają idealnie.
2024-11-04
 5/5
Świece zamówione nie odbiegają od orginału ,autko pali na dotyk nawet na słabym akumulatorze
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-29
 5/5
Zakup 6943 ngk polecony przez mojego serwisanta

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.