Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11,5 |
Natężenie prądu [A] | 5,0 |
Opór [Ohm] | 0,9 |
Długość całkowita [mm] | 147,0 |
Głębokość zabudowy [mm] | 35,0 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
Moment dokręcenia [Nm] | 17 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Technika połączeń | M4 / 0,8-1,5 Nm |
nr EAN | 087295948323 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 94832 NGK
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
1096527, 1459460, 7C166M090AA
596088, 596089
596088, 596089
9659279280
ALFA ROMEO | 96 59 27 92 80 | |
CITROËN | 5960.88 | |
CITROËN | 5960.89 | |
FIAT | 9659279280 | |
FORD | 1096527 | |
FORD | 1459 460 | |
FORD | 7C16-6M090-AA | |
LANCIA | 96 59 27 92 80 | |
PEUGEOT | 5960.88 | |
PEUGEOT | 5960.89 | |
FERRARI | 96 59 27 92 80 | |
MASERATI | 96 59 27 92 80 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 94832 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 94832 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.