Ilość zębów | 28 |
Tryb pracy | mechaniczne |
Rodzaj korpusu | z obudową |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ø koła pasowego [mm] | 49,5 |
nr EAN | 4031185578295 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna AQ-2350 OPTIMAL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
04C121600K, 04E121600AD, 04E121600D, 04E121600H
04C121600K, 04E121600AD, 04E121600D, 04E121600H
04C121600K, 04E121600AD, 04E121600D, 04E121600H
04C121600K, 04E121600AD, 04E121600D, 04E121600H
AUDI | 04C 121 600 K | |
AUDI | 04E 121 600 AD | |
AUDI | 04E 121 600 D | |
AUDI | 04E 121 600 H | |
SEAT | 04C 121 600 K | |
SEAT | 04E 121 600 AD | |
SEAT | 04E 121 600 D | |
SEAT | 04E 121 600 H | |
SKODA | 04C 121 600 K | |
SKODA | 04E 121 600 AD | |
SKODA | 04E 121 600 D | |
SKODA | 04E 121 600 H | |
VOLKSWAGEN | 04C 121 600 K | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 AD | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 D | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 H | |
VAG | 04C 121 600 K | |
VAG | 04E 121 600 AD | |
VAG | 04E 121 600 D | |
VAG | 04E 121 600 H |
Zastosowanie Pompa wodna AQ-2350 OPTIMAL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.