Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » G1-1206 optimal

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1206 OPTIMAL

G1-1206 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-1206
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1206
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

G0-677

numer części:

G1-1206

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Długość [mm] 89
Wymagana ilość 1
Wymiar stożka [mm] 16,5
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,50 RHT F
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,50 RHT M
parzyste numery artykułów G1-1207
nr EAN 4031185134118

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1206 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-1206 LEWA AUDI Q7 06-,VW TOUAREG 02-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1206 ma zastosowanie do modeli samochodów

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1206 producenta OPTIMAL

PORSCHE

95534713120, 95534713121, 95534713122

VOLKSWAGEN

2H0422817, 7L0422817B, 7L0422817C, 7L0422817D

AUDI

7L0422817B, 7L0422817C, 7L0422817D

numery OEM:
AUDI      7L0422817B
AUDI      7L0422817C
AUDI      7L0422817D
PORSCHE      95534713120
PORSCHE      95534713121
PORSCHE      95534713122
VOLKSWAGEN      2H0422817
VOLKSWAGEN      7L0422817B
VOLKSWAGEN      7L0422817C
VOLKSWAGEN      7L0422817D

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1206 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.