Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » G1-1217 optimal

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1217 OPTIMAL

G1-1217 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego OPTIMAL
optimal G1-1217
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1217
42.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

G1-1217

producent:

OPTIMAL

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z lewej
Długość [mm] 210
Wymagana ilość 1
Wymiar stożka [mm] 12
Gwint wewnętrzny [mm] M14 x 1,50 RHT F
Gwint zewn. [mm] M10 x 1,25 RHT M
parzyste numery artykułów G1-1218
nr EAN 4031185181952

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1217 OPTIMAL

KOŃCÓWKA DR OPTIMAL G1-1217 LEWA RENAULT LAGUNA II 01>,OPEL VIVARO 00>

Znaczna część właścicieli pojazdów doskonale zdaje sobie sprawę, że ich samochód posiada część końcówka drążka, której producentem może być lub jest ceniona firma OPTIMAL. W tym przypadku jest to końcówka drążka o numerze G1-1217. Producent OPTIMAL zapewnia, że dzięki wysokim normom jakości oraz zastosowanym technologiom produkcji, końcówki drążka o numerze G1-1217 oraz pozostałe produkowane przez nich części, spełnia oczekiwania użytkowników samochodów. Końcówka drążka OPTIMAL charakteryzuje się wyjątkowo wysoką jakością wykonania, trwałością i odpornością na przeciążenia.
Opinie specjalistów o prezentowanym wyrobie - końcówka drążka OPTIMAL G1-1217 potwierdzają ich wysoką jakość i walory eksploatacyjne.
Końcówka drążka G1-1217 ma zastosowanie do takich aut jak RENAULT ALASKAN od 2016.10, NISSAN ALTIMA coupe (CL32) od 2006.10, OPEL ASTRA CLASSIC kombi (A04) od 2006.12 oraz wielu innych modeli aut. Część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, którą aktualnie oglądasz powinna pasować do samochodów marki RENAULT, NISSAN, OPEL jednak w przypadku wątpliwości co do dobrania tej części do samochodów tych marek, zalecany jest kontakt ze sklepem celem weryfikacji doboru tej części zamiennej.
Autosklep e-autoparts.pl oferuje końcówki drążków kierowniczych G1-1217 w najlepszej cenie w polskim internecie, gwarantujemy błyskawiczną dostawę do Odbiorcy i dużo rodzajów form płatności. Końcówki drążka G1-1217 można także odebrać osobiście w naszym magazynie w Warszawie przy ul. Łodygowej 28G.
numery OEM:
NISSAN      48520-00Q0J
NISSAN      48520-00Q1E
NISSAN      48520-00QAK
OPEL      4408510
OPEL      4453051
RENAULT      485202714R
RENAULT      7701049282
RENAULT      8660003579
VAUXHALL      91160043
VAUXHALL      93198895

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego G1-1217 OPTIMAL w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.