Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 0858.01 remsa

Klocki hamulcowe - komplet 0858.01 REMSA

0858.01 Klocki hamulcowe - komplet REMSA
87.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numery handlowe:

23705, 23706, 23707, PCA085801

numer części:

0858.01

producent:

REMSA

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy Bosch
Oznaczenie kontrolne E990R-01112/461
Długość [mm] 123
Wysokość [mm] 53,3
Grubość [mm] 17,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 215
Ciężar [kg] 1,352
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z naklejaną folią
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
nr EAN 8427975020550

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 0858.01 REMSA

numery OEM:
CITROËN      4254-96
CITROËN      425406
CITROËN      425407
CITROËN      425496
FIAT      77362091
FIAT      77362194
FIAT      77363992
FIAT      77364588
FIAT      9949273
FIAT      9949556

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 0858.01 REMSA w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 0858.01 REMSA:

2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-29
 5/5
Bardzo dobra jakość. Klocki innych firm bardzo piszczały, te nie. Naprawdę polecam.
2022-01-25
 5/5
dobre klocki na busa trwałe
2025-05-13
 5/5
Części dostarczone zgodnie z opisem
2022-01-25
 5/5
Super klocki
2023-04-17
 5/5
pierwszy raz kupiłem remse na razie ok.
2020-09-03
 5/5
Super Klocki w dobrej CENIE.
2020-04-08
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


REMSA