Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 00081210 ted-gum

Dystans gumowy, resorowanie 00081210 TED-GUM

00081210 Dystans gumowy, resorowanie TED-GUM
ted-gum 00081210

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

00081210

producent:

TED-GUM

Wymagana ilość 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm] 19
średnica zewnętrzna [mm] 68
Wysokość [mm] 90
nr EAN 5908229954447

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 00081210 TED-GUM

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 90mm) pasuje do: BMW 3 (E30), 3 (E36), 5 (E28), 5 (E34), 5 (E39), 6 (E24), 7 (E32), 7 (E38), 7 (E65, E66, E67), 8 (E31) 1.6-5.6 10.75-12.09

Dystans gumowy, resorowanie 00081210 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Dystans gumowy, resorowanie 00081210 producenta TED-GUM

BMW

31331124449, 31331125215, 31331138769, 31331140140

numery OEM:
BMW      31331124449
BMW      31331125215
BMW      31331138769
BMW      31331140140

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 00081210 TED-GUM w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.