Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 2351501 textar

Klocki hamulcowe - komplet 2351501 TEXTAR

2351501 Klocki hamulcowe - komplet TEXTAR
114.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (72 ocen)
numery handlowe:

23515, 23515 160 1 4, 7430D551

numer części:

2351501

producent:

TEXTAR

Szerokość [mm] 139,2
Wysokość [mm] 60,1
Grubość [mm] 16
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 23515
System hamulcowy Sumitomo
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 23515 160 1 4
nr EAN 4019722245152

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 2351501 TEXTAR

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: MAZDA E, MPV I, MPV II 2.0-3.0 11.88-12.06

Klocki hamulcowe 2351501 mają zastosowanie do modeli samochodów

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE klocków hamulcowych 2351501 producenta TEXTAR

MAZDA

1U113328Z, 1U133328Z, 1U1F3328Z, CBZ23322Z, L0Z13323Z, L0Z13323ZA, L0Z13323ZB, L0Z13328Z, L0Z13328ZA, L0Z13328ZB, LAZ53328Z, LBZ13323Z, LBZ13328Z, LBZ13328ZA, LBZ23323Z, LBZ23328Z, LBZ23328ZA, LBZ33323Z, LCY13323Z, LCY13328Z, LCY23323Z, LCY23323ZA, LCY23323ZB, LCY23328Z, LCY23328ZA, LCY43323ZA, LCY43323ZB, LCY43323ZC, LCY43323ZD, LCY43328Z, LCY43328ZA, LCY43328ZB, LCY43328ZC, LDY23323Z, LDY23328Z, LDY33323Z, LDY33328Z, LDY53323Z, LDY73323Z, LDY73323ZA, LDY73328Z, LDY73328ZA, LEY43323Z, LEY43328Z, LEY53323Z, LEY53328Z, LEY83328Z, LEY93323Z, LEY93328Z, LYC43328ZB, S4YK3323Z, SHY33323Z

numery OEM:
MAZDA      1U113328Z
MAZDA      1U133328Z
MAZDA      1U1F3328Z
MAZDA      CBZ23322Z
MAZDA      L0Z13323Z
MAZDA      L0Z13323ZA
MAZDA      L0Z13323ZB
MAZDA      L0Z13328Z
MAZDA      L0Z13328ZA
MAZDA      L0Z13328ZB
MAZDA      LAZ53328Z
MAZDA      LBZ13323Z
MAZDA      LBZ13328Z
MAZDA      LBZ13328ZA
MAZDA      LBZ23323Z
MAZDA      LBZ23328Z
MAZDA      LBZ23328ZA
MAZDA      LBZ33323Z
MAZDA      LCY13323Z
MAZDA      LCY13328Z
MAZDA      LCY23323Z
MAZDA      LCY23323ZA
MAZDA      LCY23323ZB
MAZDA      LCY23328Z
MAZDA      LCY23328ZA
MAZDA      LCY43323ZA
MAZDA      LCY43323ZB
MAZDA      LCY43323ZC
MAZDA      LCY43323ZD
MAZDA      LCY43328Z
MAZDA      LCY43328ZA
MAZDA      LCY43328ZB
MAZDA      LCY43328ZC
MAZDA      LDY23323Z
MAZDA      LDY23328Z
MAZDA      LDY33323Z
MAZDA      LDY33328Z
MAZDA      LDY53323Z
MAZDA      LDY73323Z
MAZDA      LDY73323ZA
MAZDA      LDY73328Z
MAZDA      LDY73328ZA
MAZDA      LEY43323Z
MAZDA      LEY43328Z
MAZDA      LEY53323Z
MAZDA      LEY53328Z
MAZDA      LEY83328Z
MAZDA      LEY93323Z
MAZDA      LEY93328Z
MAZDA      LYC43328ZB
MAZDA      S4YK3323Z
MAZDA      SHY33323Z
MITSUBISHI      LBZ23323ZA
MITSUBISHI      MQ907121
MITSUBISHI      MQ907150
MITSUBISHI      MQ908291
MITSUBISHI      MQ908293
MITSUBISHI      MQ913140
MITSUBISHI      MZ690176
MITSUBISHI      S4YK3323ZA

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 2351501 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 2351501 TEXTAR:

Mirosław, Kielce
2021-03-20
 5/5
ok
Tomasz, Katowice
2022-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał,
2023-03-15
 5/5
Jakościowy produkt, polecam
Mariusz, Dukla
2023-10-03
 5/5
ok
Lukasz, Mysłowice
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2021-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2021-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Lubań
2021-07-06
 5/5
Ten sam klocek zakupiony w DE ma na pleckach wybijany kod produktu a u nas tylko nadruk... Oby jakościowo był podobny :)
Dawid, Rajkowo
2023-08-08
 2/5
Klocki otwarte, plomba producenta zerwana, zalepione taśma bezbarwna. Klocki widać że są lekko zużyte i zdarta jest pierwsza warstwa ścierna. Noszą znamiona montażu w innym pojeździe, na tyle nawet odbity jest tłoczek hamulcowy. Jestem zniesmaczony i zażenowany że kupuje nowe a dostaje używane.
Arkadiusz, Krotoszyn
2020-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Warszawa
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2021-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Wrocław
2022-07-13
 5/5
Ok.
Robert, Kamienica Polska
2023-06-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2020-06-16
 5/5
Dobre klocki do normalnej eksploatacji. Brak pisków, dobra jakość w rozsądnej cenie.
Leszek, Lublin
2023-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Sosnowiec
2021-04-13
 5/5
.
Jarosław, warszawa
2024-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Złotoryja
2022-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Żyrzyn
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Dukla
2023-07-23
 5/5
Ok
Lukasz, Mysłowice
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Ząbki
2020-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
IWONA, ZIELONKA
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Żory
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2020-06-08
 5/5
Premium w cenie standard w porównaniu z innymi sklepami
Robert, Sosnowiec
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Warszawa
2022-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Witold, Skoczów
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.