Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 2361501 textar

Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2361501 TEXTAR

2361501 Klocki hamulcowe - komplet, Q+ TEXTAR
textar 2361501
Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2361501
2361501
textar 2361501 Klocki hamulcowe - komplet, Q+
Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2361501 textar
Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2361501 textar
123.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (71 ocen)
numery handlowe:

23615, 23615 175 0 4, 7827D926

numer części:

2361501

producent:

TEXTAR

Szerokość [mm] 131,6
Wysokość [mm] 61,9
Grubość [mm] 17,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Numer WVA 23615
System hamulcowy Lucas
Numer artykułu zalecanego dodatku 82060400
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 23615 175 0 4
nr EAN 4019722246135

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2361501 TEXTAR

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: LAND ROVER FREELANDER I 1.8/2.0D/2.5 02.98-10.06

Klocki hamulcowe 2361501 mają zastosowanie do modeli samochodów

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE klocków hamulcowych 2361501 producenta TEXTAR

LAND ROVER

LR021899, SFP000010, SFP000020, SFP500100

numery OEM:
LAND ROVER      LR021899
LAND ROVER      SFP000010
LAND ROVER      SFP000020
LAND ROVER      SFP500100

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2361501 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2361501 TEXTAR:

2023-11-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-20
 5/5
ok
2019-12-19
 5/5
Jeżdżę samochodem już wiele lat jak mam wymieniać klocki hamulcowe to zawsze wybieram textar
2020-06-16
 5/5
Dobre klocki do normalnej eksploatacji. Brak pisków, dobra jakość w rozsądnej cenie.
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-12
 5/5
Używam od kilku lat, jestem zadowolony.
2020-08-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 2/5
Klocki otwarte, plomba producenta zerwana, zalepione taśma bezbarwna. Klocki widać że są lekko zużyte i zdarta jest pierwsza warstwa ścierna. Noszą znamiona montażu w innym pojeździe, na tyle nawet odbity jest tłoczek hamulcowy. Jestem zniesmaczony i zażenowany że kupuje nowe a dostaje używane.
2020-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2023-08-31
 5/5
Ok
2021-06-09
 5/5
Renomowana marka, trudno odnieść się do jakości produktu ponieważ został zainstalowany tydzień temu.
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
Dobra jakość.
2022-07-13
 5/5
Ok.
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-05
 5/5
Klocki oryginalne, niska cena i błyskawiczna wysyłka
2023-10-03
 5/5
ok
2021-04-13
 5/5
.
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Jedyna z całego zamówienia część która jest zaplombowana i zabezpieczona przez producenta. Nie mam zastrzeżeń.
2022-06-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-20
 5/5
ok

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.