Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 2397401 textar

Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2397401 TEXTAR

2397401 Klocki hamulcowe - komplet, Q+ TEXTAR
textar 2397401
Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2397401
92.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (71 ocen)
numery handlowe:

23974, 23974 178 0 4, 8385D1269

numer części:

2397401

producent:

TEXTAR

Szerokość [mm] 133,3
Wysokość [mm] 48,9
Grubość [mm] 17,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Numer WVA 23974
System hamulcowy Akebono
Numer artykułu zalecanego dodatku 82508400
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 23974 178 0 4
nr EAN 4019722265235

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2397401 TEXTAR

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, DAEWOO KALOS 1.2-1.6 09.02-

Klocki hamulcowe 2397401 mają zastosowanie do modeli samochodów

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE klocków hamulcowych 2397401 producenta TEXTAR

CHEVROLET

96534653

DAEWOO

96534653, PW892497

numery OEM:
CHEVROLET      96534653
DAEWOO      96534653
DAEWOO      PW892497
PROTON      PW891729

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2397401 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2397401 TEXTAR:

2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-17
 5/5
Ok
2020-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-16
 5/5
Dobre klocki do normalnej eksploatacji. Brak pisków, dobra jakość w rozsądnej cenie.
2022-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 2/5
Klocki otwarte, plomba producenta zerwana, zalepione taśma bezbarwna. Klocki widać że są lekko zużyte i zdarta jest pierwsza warstwa ścierna. Noszą znamiona montażu w innym pojeździe, na tyle nawet odbity jest tłoczek hamulcowy. Jestem zniesmaczony i zażenowany że kupuje nowe a dostaje używane.
2022-12-19
 5/5
Dobra jakość klocków Textar. Dostawa i obsługa b. dobra i zgodna z oczekiwaniem
2020-06-08
 5/5
Premium w cenie standard w porównaniu z innymi sklepami
2022-07-13
 5/5
Ok.
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-31
 5/5
Ok
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-03
 5/5
ok
2022-07-13
 5/5
Ok.
2023-06-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-19
 5/5
Jeżdżę samochodem już wiele lat jak mam wymieniać klocki hamulcowe to zawsze wybieram textar
2020-02-07
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 98042400
2024-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
Dobra jakość.
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-09
 5/5
Renomowana marka, trudno odnieść się do jakości produktu ponieważ został zainstalowany tydzień temu.
2023-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.