Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 2399601 textar

Klocki hamulcowe - komplet 2399601 TEXTAR

2399601 Klocki hamulcowe - komplet TEXTAR
textar 2399601
142.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (72 ocen)
numery handlowe:

23996, 23996 183 0 5, 23998, 24009

numer części:

2399601

producent:

TEXTAR

Szerokość 1 [mm] 156,4
Szerokość 2 [mm] 155,2
Wysokość 1 [mm] 68,4
Wysokość 2 [mm] 70,8
Grubość [mm] 18,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 23996
System hamulcowy Teves
Numer artykułu zalecanego dodatku 82029300
Długość opakowania [cm] 17
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 8,3
Techniczny numer informacyjny 23996 183 0 5
nr EAN 4019722265228

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 2399601 TEXTAR

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: TOYOTA AVENSIS, AVENSIS VERSO 1.6-2.0D 09.97-11.09

Klocki hamulcowe 2399601 mają zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE klocków hamulcowych 2399601 producenta TEXTAR

TOYOTA

0446505050, 0446505070, 0446505080, 0446505090

numery OEM:
TOYOTA      0446505050
TOYOTA      0446505070
TOYOTA      0446505080
TOYOTA      0446505090

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 2399601 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 2399601 TEXTAR:

Robert, Sosnowiec
2021-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Sosnowiec
2021-04-13
 5/5
.
Grzegorz, Zielonka
2024-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Kielce
2021-03-20
 5/5
ok
Witold, Skoczów
2021-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Żory
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Kielce
2021-03-20
 5/5
ok
Krzysztof, Jachranka
2020-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
astex, Zielonka
2021-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Katowice
2022-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Wrocław
2020-10-12
 5/5
Używam od kilku lat, jestem zadowolony.
Mariusz, Dukla
2023-10-03
 5/5
ok
Anrzej, Tarnowskie Gory
2022-12-19
 5/5
Dobra jakość klocków Textar. Dostawa i obsługa b. dobra i zgodna z oczekiwaniem
Grzegorz, Ząbki
2020-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Poznań
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Iwiny
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2021-05-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Lukasz, Mysłowice
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Żory
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
paweł, warszawa
2023-08-31
 5/5
Ok
Michał,
2023-03-15
 5/5
Jakościowy produkt, polecam
Piotr, Warszawa
2020-06-16
 5/5
Dobre klocki do normalnej eksploatacji. Brak pisków, dobra jakość w rozsądnej cenie.
Jarosław, warszawa
2024-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Legionowo
2021-06-09
 5/5
Renomowana marka, trudno odnieść się do jakości produktu ponieważ został zainstalowany tydzień temu.
Jacek, Sosnowiec
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Wrocław
2022-07-13
 5/5
Ok.
Dariusz, Żory
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Majdan Sieniawski
2019-11-03
 5/5
Dobra jakość.
Wiesław, Warszawa
2021-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.