Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 2521405 textar

Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2521405 TEXTAR

2521405 Klocki hamulcowe - komplet, Q+ TEXTAR
196.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (71 ocen)
numery handlowe:

24606, 25214, 25214 175 8 5, 8755D1547

numer części:

2521405

producent:

TEXTAR

Szerokość [mm] 116,6
Wysokość 1 [mm] 59,6
Wysokość 2 [mm] 59,6
Grubość [mm] 17,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 25214
System hamulcowy Lucas
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 25214 175 8 5
nr EAN 4019722416514

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2521405 TEXTAR

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: AUDI A8 D4 2.0-6.3 11.09-01.18

Klocki hamulcowe 2521405 mają zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE klocków hamulcowych 2521405 producenta TEXTAR

AUDI

4H0698451K

numery OEM:
AUDI      4H0698451K
SEAT      4H0698451K
SKODA      4H0698451K
VOLKSWAGEN      4H0698451K

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2521405 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, Q+ 2521405 TEXTAR:

2020-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-13
 5/5
Ok.
2022-07-13
 5/5
Ok.
2021-06-09
 5/5
Renomowana marka, trudno odnieść się do jakości produktu ponieważ został zainstalowany tydzień temu.
2021-03-20
 5/5
ok
2020-08-19
 5/5
Klocki pierwsza klasa
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2025-06-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-31
 5/5
Ok
2022-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-16
 5/5
Dobre klocki do normalnej eksploatacji. Brak pisków, dobra jakość w rozsądnej cenie.
2023-08-08
 2/5
Klocki otwarte, plomba producenta zerwana, zalepione taśma bezbarwna. Klocki widać że są lekko zużyte i zdarta jest pierwsza warstwa ścierna. Noszą znamiona montażu w innym pojeździe, na tyle nawet odbity jest tłoczek hamulcowy. Jestem zniesmaczony i zażenowany że kupuje nowe a dostaje używane.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-19
 5/5
Dobra jakość klocków Textar. Dostawa i obsługa b. dobra i zgodna z oczekiwaniem
2023-06-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-15
 5/5
Jakościowy produkt, polecam
2020-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-06
 5/5
Ten sam klocek zakupiony w DE ma na pleckach wybijany kod produktu a u nas tylko nadruk... Oby jakościowo był podobny :)
2020-02-07
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 98042400
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-13
 5/5
.
2019-12-19
 5/5
Jeżdżę samochodem już wiele lat jak mam wymieniać klocki hamulcowe to zawsze wybieram textar

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.