Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 2621701 textar

Klocki hamulcowe - komplet 2621701 TEXTAR

2621701 Klocki hamulcowe - komplet TEXTAR
textar 2621701
Klocki hamulcowe - komplet 2621701
143.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (72 ocen)
numery handlowe:

26217, 26217 165 0 5, 26218

numer części:

2621701

producent:

TEXTAR

Szerokość [mm] 54,4
Grubość [mm] 16,5
Długość [mm] 139,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Numer WVA 26217
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 26217 165 0 5
nr EAN 4019722545139

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 2621701 TEXTAR

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: TOYOTA COROLLA, PRIUS PHV, YARIS CROSS 1.5-1.8H 01.16-

Klocki hamulcowe 2621701 mają zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE klocków hamulcowych 2621701 producenta TEXTAR

TOYOTA

0446502460, 0446512670

numery OEM:
TOYOTA      0446502460
TOYOTA      0446512670
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 2621701 TEXTAR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 2621701 TEXTAR:

Mariusz, Częstochowa
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Poznań
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Żory
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Ostrowiec Świętokrzyski
2022-12-08
 5/5
Super Polecam
Dawid, Rajkowo
2023-08-08
 5/5
Jedyna z całego zamówienia część która jest zaplombowana i zabezpieczona przez producenta. Nie mam zastrzeżeń.
Mariusz, Dukla
2023-10-03
 5/5
ok
Michał, Warszawa
2020-08-19
 5/5
Klocki pierwsza klasa
Michał,
2023-03-15
 5/5
Jakościowy produkt, polecam
Tomasz, Złotoryja
2022-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Żyrzyn
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Juszkowo
2022-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Bezrzecze
2019-12-19
 5/5
Jeżdżę samochodem już wiele lat jak mam wymieniać klocki hamulcowe to zawsze wybieram textar
Jacek, Gdynia
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Katowice
2022-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Żory
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2020-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
paweł, warszawa
2023-08-31
 5/5
Ok
Robert, Kamienica Polska
2023-06-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Warszawa
2023-11-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, Majdan Sieniawski
2019-11-03
 5/5
Dobra jakość.
Robert, Sosnowiec
2021-04-13
 5/5
.
Grzegorz, Legionowo
2021-06-09
 5/5
Renomowana marka, trudno odnieść się do jakości produktu ponieważ został zainstalowany tydzień temu.
Krzysztof, Jachranka
2020-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Żory
2021-04-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
IWONA, ZIELONKA
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Lublin
2020-08-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Wrocław
2022-07-13
 5/5
Ok.
Sławomir, Golczewo
2021-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Wrocław
2022-07-13
 5/5
Ok.
Sławomir, Poznań
2023-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.