Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1A023TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1A023TT THERMOTEC

D1A023TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1A023TT
Pompa cieczy chłodzącej D1A023TT
D1A023TT
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1A023TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1A023TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: AUDI A3, SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, CADDY II 1.9D/2.1 01.81-12.10

Pompa cieczy chłodzącej D1A023TT ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1A023TT producenta THERMOTEC

SEAT

038121011, 038121011A, 038121011AV, 038121011AX

VOLKSWAGEN

038121011, 038121011A, 038121011AV, 038121011AX

SKODA

038121011, 038121011A, 038121011AV, 038121011AX

numery OEM:
AUDI      038121011
AUDI      038121011A
AUDI      038121011AV
AUDI      038121011AX
SEAT      038121011
SEAT      038121011A
SEAT      038121011AV
SEAT      038121011AX
SKODA      038121011
SKODA      038121011A
SKODA      038121011AV
SKODA      038121011AX
VOLKSWAGEN      038121011
VOLKSWAGEN      038121011A
VOLKSWAGEN      038121011AV
VOLKSWAGEN      038121011AX
BUGATTI      PA5114
BUGATTI      PA5116

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1A023TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.