Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1R026TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1R026TT THERMOTEC

D1R026TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1R026TT
Pompa cieczy chłodzącej D1R026TT
D1R026TT
thermotec D1R026TT Pompa cieczy chłodzącej
Pompa cieczy chłodzącej D1R026TT thermotec
Pompa cieczy chłodzącej D1R026TT thermotec
Pompa cieczy chłodzącej D1R026TT thermotec
80.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1R026TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1R026TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, bez uszczelki pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO, SOLENZA, RENAULT CLIO II, KANGOO, KANGOO EXPRESS, KANGOO II, LOGAN I, MEGANE I 1.4-1.6LPG 01.96-

Pompa cieczy chłodzącej D1R026TT ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1R026TT producenta THERMOTEC

RENAULT

7700861686, 8200146298

numery OEM:
RENAULT      7700861686
RENAULT      8200146298
BUGATTI      PA7714

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1R026TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.