Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1R036TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1R036TT THERMOTEC

D1R036TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1R036TT
Pompa cieczy chłodzącej D1R036TT
D1R036TT
89.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1R036TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1R036TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: VOLVO S40 I, V40, MITSUBISHI CARISMA, SPACE STAR, NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR, TERRANO, OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT AVANTIME 1.2-2.0D 09.95-

Pompa cieczy chłodzącej D1R036TT ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1R036TT producenta THERMOTEC

RENAULT

7700111675, 7701472182, 7701479043

VOLVO

30620725, 31303112

MITSUBISHI

MW30620725

OPEL

4408028, 91159773

NISSAN

2101000Q0K, 7701472182

numery OEM:
MITSUBISHI      MW30620725
NISSAN      2101000Q0K
NISSAN      7701472182
OPEL      4408028
OPEL      91159773
RENAULT      7700111675
RENAULT      7701472182
RENAULT      7701479043
VAUXHALL      91159773
VOLVO      30620725
VOLVO      31303112
BUGATTI      PA10006

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1R036TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.