Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1R037TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1R037TT THERMOTEC

D1R037TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1R037TT
Pompa cieczy chłodzącej D1R037TT
D1R037TT
77.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1R037TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1R037TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: DACIA LOGAN, SANDERO, NISSAN KUBISTAR, RENAULT CLIO II, CLIO III, CLIO IV, CLIO IV/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, MODUS 1.0-1.6 08.97-

Pompa cieczy chłodzącej D1R037TT ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1R037TT producenta THERMOTEC

RENAULT

8200042880, 8200238333, 8200266950, 8200397732

numery OEM:
NISSAN      2101000QAH
NISSAN      2101000QAK
NISSAN      2101000QAL
NISSAN      2101000QAR
RENAULT      8200042880
RENAULT      8200238333
RENAULT      8200266950
RENAULT      8200397732
BUGATTI      PA10010

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1R037TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.