Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1W044TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1W044TT THERMOTEC

D1W044TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1W044TT
Pompa cieczy chłodzącej D1W044TT
D1W044TT
79.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1W044TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1W044TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: AUDI A2, SEAT LEON, TOLEDO II, VW BORA, BORA I, GOLF IV, LUPO I, POLO, POLO III 1.6 09.98-06.06

Pompa cieczy chłodzącej D1W044TT ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1W044TT producenta THERMOTEC

VOLKSWAGEN

036121005F, 036121005P, 036121008G, 036121008GX

numery OEM:
AUDI      036121005F
AUDI      036121005P
AUDI      036121008G
SEAT      036121005F
SEAT      036121005P
SEAT      036121008G
SEAT      036121008GX
SKODA      036121005F
SKODA      036121005P
SKODA      036121008G
VOLKSWAGEN      036121005F
VOLKSWAGEN      036121005P
VOLKSWAGEN      036121008G
VOLKSWAGEN      036121008GX
BUGATTI      PA10042

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1W044TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.