Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » D1X028TT thermotec

Pompa cieczy chłodzącej D1X028TT THERMOTEC

D1X028TT Pompa cieczy chłodzącej THERMOTEC
thermotec D1X028TT
Pompa cieczy chłodzącej D1X028TT
D1X028TT
thermotec D1X028TT Pompa cieczy chłodzącej
Pompa cieczy chłodzącej D1X028TT thermotec
81.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D1X028TT

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa cieczy chłodzącej D1X028TT THERMOTEC

Pompa cieczy chłodzącej, z uszczelką pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, FRONTERA B, OMEGA B, SIGNUM, SINTRA, VECTRA B, VECTRA C, VECTRA C GTS, ZAFIRA A, SAAB 9-3, 9-5 2.0D/2.2D 11.96-02.15

Pompa cieczy chłodzącej D1X028TT ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE Pompa cieczy chłodzącej D1X028TT producenta THERMOTEC

OPEL

1334117, 6334040, 90540478, 93182043

SAAB

4772711, 90540478, 93182043

numery OEM:
OPEL      1334117
OPEL      6334040
OPEL      90540478
OPEL      93182043
SAAB      4772711
SAAB      90540478
SAAB      93182043
VAUXHALL      1334117
VAUXHALL      6334040
VAUXHALL      90540478
VAUXHALL      93182043
BUGATTI      PA7208

Zastosowanie Pompa cieczy chłodzącej D1X028TT THERMOTEC w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.