Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Felga, ilość otworów | 5 |
średnica zewnętrzna [mm] | 126,5 |
Ilość na oś | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
Średnica otworu centrującego [mm] | 40 |
średnica zewnętrzna [mm] | 100 |
Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła 103 036 TOPRAN
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
1H0407613A, 1H0407613B
1H0407613A, 1H0407613B
SEAT | 1H0 407 613A | |
SEAT | 1H0 407 613B | |
VOLKSWAGEN | 1H0 407 613A | |
VOLKSWAGEN | 1H0 407 613B |
Zastosowanie Piasta koła 103 036 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Piasta koła 103 036 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.