Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Felga, ilość otworów | 4 |
Ilość na oś | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakładką ze smarem |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
Średnica otworu centrującego [mm] | 70 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 109 701 TOPRAN
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
6X0501477, 6X0598477
6X0501477, 6X0598477
SEAT | 6X0 501 477 | |
SEAT | 6X0 598 477 | |
VOLKSWAGEN | 6X0 501 477 | |
VOLKSWAGEN | 6X0 598 477 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 109 701 TOPRAN w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw łożysk koła 109 701 TOPRAN:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.