Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 208 280 topran

Piasta koła 208 280 TOPRAN

208 280 Piasta koła TOPRAN
topran 208 280
Piasta koła 208 280
208 280
topran 208 280 Piasta koła
Piasta koła 208 280 topran
Piasta koła 208 280 topran
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

208 280

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Felga, ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Ilość na oś 2
Średnica otworu centrującego [mm] 37
średnica zewnętrzna [mm] 120

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła 208 280 TOPRAN

Piasta koła przód pasuje do: FIAT GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, OPEL ADAM, CORSA D, CORSA D/HATCHBACK, CORSA E 1.0-1.9D 10.05-

Piasta koła 208 280 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Piasta koła 208 280 producenta TOPRAN

FIAT

51881463, 55701433, 55703557

OPEL

0326016, 0326166, 326016, 326166

numery OEM:
FIAT      51881463
FIAT      55701433
FIAT      55703557
OPEL      03 26 016
OPEL      03 26 166
OPEL      3 26 016
OPEL      3 26 166
VAUXHALL      13495965
VAUXHALL      55701433

Zastosowanie Piasta koła 208 280 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Piasta koła 208 280 TOPRAN:

Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.