Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 208 397 topran

Piasta koła 208 397 TOPRAN

208 397 Piasta koła TOPRAN
topran 208 397
Piasta koła 208 397
208 397
topran 208 397 Piasta koła
Piasta koła 208 397 topran
Piasta koła 208 397 topran
Piasta koła 208 397 topran
Piasta koła 208 397 topran
Piasta koła 208 397 topran
Piasta koła 208 397 topran
Piasta koła 208 397 topran
Piasta koła 208 397 topran
66.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

208 397

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Felga, ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Ilość na oś 2
Średnica otworu centrującego [mm] 35
średnica zewnętrzna [mm] 120

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła 208 397 TOPRAN

Piasta koła przód pasuje do: FIAT GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, OPEL ADAM, CORSA D, CORSA D/HATCHBACK, CORSA E 0.9-1.4LPG 06.05-

Piasta koła 208 397 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Piasta koła 208 397 producenta TOPRAN

OPEL

0326015, 0326165, 326015, 326165

FIAT

51881462, 55701432, 55703556

numery OEM:
FIAT      51881462
FIAT      55701432
FIAT      55703556
OPEL      03 26 015
OPEL      03 26 165
OPEL      3 26 015
OPEL      3 26 165
VAUXHALL      13495964
VAUXHALL      55701432

Zastosowanie Piasta koła 208 397 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Piasta koła 208 397 TOPRAN:

Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.