Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła » 401 341 topran

Piasta koła 401 341 TOPRAN

401 341 Piasta koła TOPRAN
topran 401 341
Piasta koła 401 341
401 341
topran 401 341 Piasta koła
Piasta koła 401 341 topran
Piasta koła 401 341 topran
Piasta koła 401 341 topran
Piasta koła 401 341 topran
Piasta koła 401 341 topran
Piasta koła 401 341 topran
Piasta koła 401 341 topran
Piasta koła 401 341 topran
87.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

401 341

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Felga, ilość otworów 5
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 112
Ilość na oś 2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła 401 341 TOPRAN

Piasta koła przód pasuje do: MERCEDES A (W168), VANEO (414) 1.4-2.1 07.97-07.05

Piasta koła 401 341 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Piasta koła 401 341 producenta TOPRAN

MERCEDES-BENZ

1683370345, A1683370345

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      168 337 03 45
MERCEDES-BENZ      A168 337 03 45

Zastosowanie Piasta koła 401 341 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Piasta koła 401 341 TOPRAN:

Piotr, Jamielnik
2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.