Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » BWH111 trw

Cylinderek hamulcowy BWH111 TRW

BWH111 Cylinderek hamulcowy TRW
trw BWH111
Cylinderek hamulcowy BWH111
BWH111
trw BWH111 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy BWH111 trw
Cylinderek hamulcowy BWH111 trw

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

BWH111

producent:

TRW

Ograniczenia producenta PAL
Średnica [mm] 22,2
nr EAN 3322937032976

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy BWH111 TRW

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: SKODA 130, FAVORIT, FAVORIT FORMAN, RAPID 1.2/1.3 02.83-06.97

Cylinderek hamulcowy BWH111 ma zastosowanie do modeli samochodów

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Cylinderek hamulcowy BWH111 producenta TRW

SKODA

114595030, 114595031, 114595032

numery OEM:
SKODA      114 595 030
SKODA      114 595 031
SKODA      114 595 032
zamienniki:
FHW4341
brak
FERODO
3056
brak
Car S.p.A (InterCar)
52938
brak
A.B.S.
5006111
brak
GIRLING

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy BWH111 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy BWH111 TRW:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
MARCIN, GARDNA WIELKA
2020-02-10
 5/5
Kupiłem BWF319 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
cylinderek zgodny z opisem i dobrej jakości
zobacz instrukcję montażu BWH111zobacz instrukcję montażu BWH111

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.