przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek
Rodzaj łożyskowania | Hydrołożysko |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | wewnątrz |
Długość [mm] | 49,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 19 |
średnica zewnętrzna [mm] | 25 |
nr EAN | 3322937893638 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza JBU656 TRW
3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7
1095277, 1095278, 1096983, 1096984, 31121095277, 31121095278, 31121096983, 31121096984, 31124004359, 31124004360, 31126750221, 31126750222, 31126751435, 31126751436, 31126753059, 31126753060, 31126754899, 31126754900, 31126757622, 31126757623, 31126777850, 31126783376, 4004359, 4004360, 6750221, 6750222, 6751435, 6751436, 6753059, 6753060, 6754899, 6754900, 6757622, 6757623, 6777850, 6783376
BMW | 1 095 277 | |
BMW | 1 095 278 | |
BMW | 1 096 983 | |
BMW | 1 096 984 | |
BMW | 31 12 1 095 277 | |
BMW | 31 12 1 095 278 | |
BMW | 31 12 1 096 983 | |
BMW | 31 12 1 096 984 | |
BMW | 31 12 4 004 359 | |
BMW | 31 12 4 004 360 | |
BMW | 31 12 6 750 221 | |
BMW | 31 12 6 750 222 | |
BMW | 31 12 6 751 435 | |
BMW | 31 12 6 751 436 | |
BMW | 31 12 6 753 059 | |
BMW | 31 12 6 753 060 | |
BMW | 31 12 6 754 899 | |
BMW | 31 12 6 754 900 | |
BMW | 31 12 6 757 622 | |
BMW | 31 12 6 757 623 | |
BMW | 31 12 6 777 850 | |
BMW | 31 12 6 783 376 | |
BMW | 4 004 359 | |
BMW | 4 004 360 | |
BMW | 6 750 221 | |
BMW | 6 750 222 | |
BMW | 6 751 435 | |
BMW | 6 751 436 | |
BMW | 6 753 059 | |
BMW | 6 753 060 | |
BMW | 6 754 899 | |
BMW | 6 754 900 | |
BMW | 6 757 622 | |
BMW | 6 757 623 | |
BMW | 6 777 850 | |
BMW | 6 783 376 |
Zastosowanie Tuleja wahacza JBU656 TRW w samochodach:
Opinie Klientów o Tuleja wahacza JBU656 TRW:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.