Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » V30-50035 vaico

Pompa wodna, Original VAICO Qualität V30-50035 VAICO

V30-50035 Pompa wodna, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V30-50035
248.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V30-50035

producent:

VAICO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Tryb pracy mechaniczne
Ogrzewanie/chłodzenie Wirnik łopatkowy metalowy
Ciężar [kg] 2,689
nr EAN 4046001188831

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, Original VAICO Qualität V30-50035 VAICO

Pompa cieczy chłodzącej MERCEDES G (W463), S (C126), S (W126), SL (R107) 4.1-5.5 09.85-12.94

Pompa wodna, Original VAICO Qualität V30-50035 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Pompa wodna, Original VAICO Qualität V30-50035 producenta VAICO

MERCEDES-BENZ

1162001101, 1162001201, 1162001301, 1162001401, 1162001601, 1162001701, A1162001101, A1162001201, A1162001301, A1162001401, A1162001601, A1162001701

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      116 200 11 01
MERCEDES-BENZ      116 200 12 01
MERCEDES-BENZ      116 200 13 01
MERCEDES-BENZ      116 200 14 01
MERCEDES-BENZ      116 200 16 01
MERCEDES-BENZ      116 200 17 01
MERCEDES-BENZ      A 116 200 11 01
MERCEDES-BENZ      A 116 200 12 01
MERCEDES-BENZ      A 116 200 13 01
MERCEDES-BENZ      A 116 200 14 01
MERCEDES-BENZ      A 116 200 16 01
MERCEDES-BENZ      A 116 200 17 01

Zastosowanie Pompa wodna, Original VAICO Qualität V30-50035 VAICO w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.