Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » V38-50006 vaico

Pompa wodna, Original VAICO Qualität V38-50006 VAICO

V38-50006 Pompa wodna, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V38-50006
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V38-50006

producent:

VAICO

Tryb pracy mechaniczne
Ogrzewanie/chłodzenie Wirnik łopatkowy metalowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ciężar [kg] 0,752
nr EAN 4046001543753

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, Original VAICO Qualität V38-50006 VAICO

Pompa cieczy chłodzącej NISSAN PRIMERA; RENAULT GRAND SCENIC II, LAGUNA II, MEGANE II, SCENIC II; SUZUKI GRAND VITARA II 1.9D 03.01-

Pompa wodna, Original VAICO Qualität V38-50006 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Pompa wodna, Original VAICO Qualität V38-50006 producenta VAICO

NISSAN

2101000Q0N, 21010AW300

numery OEM:
NISSAN      21010-00Q0N
NISSAN      21010-AW300

Zastosowanie Pompa wodna, Original VAICO Qualität V38-50006 VAICO w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.