Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Bmw 6 coupe (F13) M6 (2012.07-2017.10) 560km » TH1477.82J vernet s.a.
wybrany samochód: 
Bmw 6 Coupe (f13) M6 (2012.07-2017.10) 560km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia TH1477.82J VERNET S.A.

TH1477.82J Termostat układu chłodzenia VERNET S.A.
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

TH1477.82J

producent:

VERNET S.A.

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Średnica 1 [mm]51,9
Wysokość 1 [mm]22,5
nr EAN3531650002184

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia TH1477.82J VERNET S.A.

Termostat cieczy chłodzącej (82°C) pasuje do: SEAT TOLEDO I, VW GOLF II, JETTA II, PASSAT B3/B4 1.6 08.83-03.99
numery OEM:
OPEL      1338072
OPEL      4295794
SUZUKI      1760838210
SUZUKI      176083821000
VAUXHALL      91125602
VAUXHALL      91138442

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia TH1477.82J VERNET S.A. w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia TH1477.82J VERNET S.A.:

Waldemar, Rumia
2021-12-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Dzwola
2023-05-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Warszawa
2020-02-05
 5/5
OK
Andrzej, Warszawa
2019-09-30
 5/5
Szybko i sprawnie termostat pasuje i działa idealnie tylko czujnik ma inną kostkę a miało pasować do tego modelu auta
mirosław,
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2021-02-25
 5/5
Termostat zamontowany, czas pokaże :)

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.