Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lancia VOYAGER nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (404_) 2.8 CRD (RT, 53) (2012.07-2014.12) 178km » CZH1285 abe
wybrany samochód: 
Lancia Voyager Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (404_) 2.8 Crd (rt, 53) (2012.07-2014.12) 178km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1285 ABE

CZH1285 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1285
Zacisk hamulcowy CZH1285
169.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1285

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyLUCAS
sparowany numer artykułuCZH1284
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1285 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: DS DS 3, ALFA ROMEO 147, 156, GT, FIAT LINEA, LANCIA LYBRA 1.4-3.2 02.97-
numery OEM:
ALFA ROMEO      71791898
ALFA ROMEO      77364540
ALFA ROMEO      77364747
ALFA ROMEO      9948547
ALFA ROMEO      9948901
ALFA ROMEO      9949523
ALFA ROMEO      9951214
FIAT      77364540

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1285 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu