Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën C3 / C3 ORIGIN III (SX) 1.6 VTi (SXNFPT) (2017.02-???) 115km » CZH1326 abe
wybrany samochód: 
Citroën C3 / C3 Origin Iii (sx) 1.6 Vti (sxnfpt) (2017.02-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1326 ABE

CZH1326 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1326
Zacisk hamulcowy CZH1326
154.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1326

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]34
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
System hamulcowyLUCAS
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]232
do przewodu Ø [mm]6,0
sparowany numer artykułuCZH1327
Średnica tłoka [mm]34

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1326 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: AUDI 50, A2, A4 B6, A7, SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, CORDOBA VARIO/KOMBI, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, VW PARATI III, PASSAT B1 0.8-3.6 09.75-
numery OEM:
AUDI      6Q0615423A
AUDI      6Q0615423B
SEAT      6Q0615423A
SEAT      6Q0615423B
SKODA      6Q0 615 423B
SKODA      6Q0615423A
VOLKSWAGEN      6Q0615423A
VOLKSWAGEN      6Q0615423B

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1326 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu