Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lancia BETA coupe (828_) 1300 (828BC3) (1981.12-1984.12) 84km » CZH1419 abe
wybrany samochód: 
Lancia Beta Coupe (828_) 1300 (828bc3) (1981.12-1984.12) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1419 ABE

CZH1419 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1419
Zacisk hamulcowy CZH1419
202.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1419

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]29,5
MateriałŻeliwo
System hamulcowyATE
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]308
sparowany numer artykułuCZH1418
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1419 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: VW CALIFORNIA T5 CAMPER, CALIFORNIA T6 CAMPER, MULTIVAN T5, MULTIVAN T6, PARATI III, PASSAT B1, PASSAT B2, PASSAT B5.5, PASSAT B6 0.8-6.0 09.75-
numery OEM:
AUDI      7H0615124A
AUDI      7L6615124F
SEAT      7H0615124A
SEAT      7L6615124F
SKODA      7H0615124A
SKODA      7L6615124F
VOLKSWAGEN      7H0615124A
VOLKSWAGEN      7H0615124C
VOLKSWAGEN      7L6615124F

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1419 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu