Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 24.8190-0987.2 ate

Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0987.2 ATE

24.8190-0987.2 Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych ATE
62.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (268 ocen)
numery handlowe:

620987

numer części:

24.8190-0987.2

producent:

ATE

Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość [mm] 916
nr EAN 4006633474085

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0987.2 ATE

Czujnik zużycia klocka hamulcowego przód pasuje do: BMW 5 (G30, F90), 5 (G31), 6 GRAN TURISMO (G32), 7 (G11, G12), 8 (G14, F91), 8 (G15, F92), 8 GRAN COUPE (G16, F93) 1.6-6.6 07.15-
numery OEM:
BMW      34 35 6 861 807
BMW      34 35 6 890 788
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0987.2 ATE w samochodach:

Opinie Klientów o Styk ostrzegawczy, zużycie okładzin hamulcowych 24.8190-0987.2 ATE:

2022-04-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-02
 5/5
Znajomy mechanik mówił żeby kupować tylko części producent, w sklepie też powiedzieli że to dobry wybór
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-13
 5/5
produkt dobrej marki -ok
2020-11-09
 5/5
Nie piszczą, nie brudzą felg. Super
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-01
 5/5
Jeszcze nie zamontowane
2022-06-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-19
 5/5
Miękkie klocki, super hamują, w połączeniu z tarczami ate rewelacja !
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-24
 5/5
Polecam, na alufelgach praktycznie nie widać zapylenia.
2020-08-17
 5/5
Założyłem kilka dni temu komplet ATE dlatego nic nie mogę ocenić, póki co hamowanie jest cichutkie. Natomiast kupiłem zestaw hamulcowy na przód w tym sklepie 30.000 km temu tarcze i klocki ceramiczne ATE i tu powiem super cicho bez pyłu i cena ceramiki była przystępna.
2020-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-05
 5/5
Ok
2020-09-16
 5/5
Niewiele kilometrów dopiero przejechałem na nich, więc długofalowej opinii nie jestem w stanie dać, ale klocki pasują idealnie i nie piszczą, więc jest w porządku. Auto hamuje równo i mocno.
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.

Budowa i charakterystyka klocków hamulcowych

W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.

Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.

Oferta klocków hamulcowych w naszym sklepie internetowym

Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.

Brand ATE należy do koncenru Continental Teves, który jest jednym z większych dostawców części samochodowych na świecie. Firma powstała w roku 1906 i do czasów obecnych, ugruntowała sobie pozycję jako dostawca układów hamulcowych na pierwszy montaż oraz na rynek niezależny.

ATE specjalizuje się w częściach układu hamulcowego, takich jak: tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, szczęki, cylinderki hamulcowe i pompy hamulcowe. Jest innowatorem takich rozwiązań jak podwójna pompa hamulcowa, zasilającą hamulce przedniej i tylnej osi pojazdu.