Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » D1031 seinsa autofren

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1031 SEINSA AUTOFREN

D1031 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1031
Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1031
D1031
autofren D1031 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa
10.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

D1031

producent:

SEINSA AUTOFREN

Średnica [mm] 16
System hamulcowy LUCAS
nr EAN 8430320010038

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1031 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (16 mm) pasuje do: ROVER 2000-3500, SAAB 99 2.0/3.5 04.72-10.86
numery OEM:
AUSTIN      8G8806
zamienniki:
53289
brak
A.B.S.
SP2078
brak
TRW

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1031 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1031 SEINSA AUTOFREN:

2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.