Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » D1121 seinsa autofren

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1121 SEINSA AUTOFREN

D1121 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1121
Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1121
D1121
autofren D1121 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1121

producent:

SEINSA AUTOFREN

Średnica [mm] 21
System hamulcowy DELCO
nr EAN 8430320010946

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1121 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (21 mm) pasuje do: DAEWOO TICO, OPEL ASCONA C, CORSA A TR, CORSA A/HATCHBACK, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI, REKORD D 0.8-2.0D 01.72-12.00

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1121 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

Numery OE Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1121 producenta SEINSA AUTOFREN

OPEL

1605500, 1605548, 1605595, 1605614, 1605701, 3476465, 558002, 558035

numery OEM:
OPEL      1605500
OPEL      1605548
OPEL      1605595
OPEL      1605614
OPEL      1605701
OPEL      3476465
OPEL      558002
OPEL      558035
zamienniki:
H209025.0.1
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1121 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1121 SEINSA AUTOFREN:

Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.