Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Volvo XC60 II (246) T5 AWD (2017.10-???) 249km » D1127 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Volvo Xc60 Ii (246) T5 Awd (2017.10-???) 249km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1127 SEINSA AUTOFREN

D1127 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1127
Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1127
D1127
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1127

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]22
System hamulcowyBENDIX-BOSCH
nr EAN8430320011004

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1127 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (22 mm) pasuje do: ABARTH RITMO, ALFA ROMEO 164, 75, ALFETTA, AR 6, GTV, CITROEN C25, FIAT CROMA, DUCATO, TALENTO, UNO, LANCIA GAMMA, THEMA 1.3-3.2 01.75-12.11
numery OEM:
ALFA ROMEO      116504502000/28
ALFA ROMEO      116504502000/30
ALFA ROMEO      60751760
ALFA ROMEO      9938829
CITROËN      460188
CITROËN      9937665
CITROËN      9945755
CITROËN      ZF09937665
CITROËN      ZF09937670
CITROËN      ZF09938829
CITROËN      ZF09941367
PEUGEOT      4601-83
zamienniki:
1052
brak
A.B.S.
1064
brak
A.B.S.
1065
brak
A.B.S.
1066
brak
A.B.S.
63558
brak
A.B.S.

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1127 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1127 SEINSA AUTOFREN:

Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.