Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 2.5 TDI quattro (1997.07-2005.01) 150km » D1323 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 2.5 Tdi Quattro (1997.07-2005.01) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1323 SEINSA AUTOFREN

D1323 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1323
Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1323
D1323
11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1323

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Średnica 1/Średnica 2 [mm]22,2/23,8
System hamulcowyDELCO
nr EAN8430320012872

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1323 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (22,2/23,8 mm) pasuje do: DAEWOO ARANOS, ESPERO, LANOS, NEXIA, NUBIRA, TICO, OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, KADETT E, VECTRA A 0.8-2.5 09.84-
numery OEM:
FORD      3492355
OPEL      1605762
OPEL      3492355
DAEWOO      3492335
DAEWOO      3492355
zamienniki:
RK22539
brak
FTE automotive GmbH
43326
brak
A.B.S.

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1323 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1323 SEINSA AUTOFREN:

Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.