Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Opel VECTRA A (J89) 2000/GT 16V Cat 4x4 (F19, M19) (1990.02-1995.11) 150km » D1365 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 2000/gt 16v Cat 4x4 (f19, M19) (1990.02-1995.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1365 SEINSA AUTOFREN

D1365 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1365
Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1365
D1365
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1365

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]22
System hamulcowyNABCO
nr EAN8430320020525

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1365 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (22 mm) pasuje do: HYUNDAI LANTRA I, LANTRA II, PONY, S, NISSAN 200SX, PATROL III/1, VANETTE 1.3-3.3D 11.79-10.00
numery OEM:
NISSAN      46011-01F25
NISSAN      46011-27C26
NISSAN      46011-27G26
NISSAN      46011-54E25
NISSAN      46011-C8526
HYUNDAI      58501-11100
HYUNDAI      58510-24001
HYUNDAI      58510-24002
HYUNDAI      58510-24003
HYUNDAI      58510-24A00
HYUNDAI      58510-28A10
zamienniki:
71252
brak
A.B.S.
73102
brak
A.B.S.
PMH415
brak
TRW
122074
brak
FRENKIT

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1365 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1365 SEINSA AUTOFREN:

Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.