Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.2 (B/C/S57A, B/C57S, 5/357F, 5/357J, 5/357L, 5/357R) (1990.05-1998.09) 58km » D1551 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Renault Clio I (b/c57_, 5/357_) 1.2 (b/c/s57a, B/c57s, 5/357f, 5/357j, 5/357l, 5/357r) (1990.05-1998.09) 58km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1551 SEINSA AUTOFREN

D1551 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1551

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]41
nr EAN8430320031347

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1551 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej RENAULT R.V.I (RENAULT VEHICULO INDUSTRIAL) S110, 120, 130, 150, 160, 170, 180 41,3 mm
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
141001
brak
FRENKIT

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1551 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1551 SEINSA AUTOFREN:

Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.