Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » D41736C seinsa autofren

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41736C SEINSA AUTOFREN

D41736C Zestaw naprawczy, zacisk hamulca SEINSA AUTOFREN
autofren D41736C
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41736C
44.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (32 ocen)
numer części:

D41736C

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś przednia
Średnica [mm] 57
Zestaw pełny 
System hamulcowy DAC
nr EAN 8430320134505

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41736C SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego przód L/P (średnica tłoczka: 57, z tłoczkiem) pasuje do: HYUNDAI ELANTRA III, ELANTRA IV; KIA CERATO I, MAGENTIS II, SOUL I; NISSAN LEAF 1.5D-Electric 06.00-
numery OEM:
HYUNDAI      58110-2H300
HYUNDAI      58110-2H500
HYUNDAI      58130-2H300
HYUNDAI      58130-2H500
HYUNDAI      58130-2Q000
HYUNDAI      58180-2HA00
HYUNDAI      58190-2HA00
KIA      5 8110 3K 050
KIA      5 8130 3K 050
KIA      5 8180 2K A10
KIA      5 8190 2K A10
KIA      581102K100
KIA      581103K050
KIA      581302K100
KIA      581802KA10
zamienniki:
DC83806
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
DC83807
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
F 30 110
brak
BREMBO
F 30 111
brak
BREMBO

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41736C SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca D41736C SEINSA AUTOFREN:

2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-18
 5/5
Zamówiłem D4468 i dostawa była już na drugi dzień
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-16
 5/5
Wszystko pasuje polecam.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2024-04-04
 1/5
Nie otrzymałem, więc trudno się odnieść
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-16
 5/5
Cześć D41614C autofren już założona na ocenę muszę poczekać
2020-05-11
 5/5
Kupiłem D4559 i jestem z niego zadowolony
2021-07-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-15
 5/5
OK.
2021-01-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-05
 5/5
zamiennik w/g opinii mechanika przewyższa jakością oryginał.
2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
zgodny z zamówieniem
2022-10-10
 5/5
Jeszcze nie wymieniałem.
2021-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu