Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat FIORINO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (225_) 1.4 (225AXA1A) (2014.07-???) 77km » K S00 001 906 bosch
wybrany samochód: 
Fiat Fiorino Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (225_) 1.4 (225axa1a) (2014.07-???) 77km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 906 BOSCH

K S00 001 906 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 001 906
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 906
K S00 001 906
bosch K S00 001 906 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 906 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 906 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 906 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 906 bosch
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 906 bosch
834.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 001 906

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Typ pompypompa łopatkowa
Ciśnienie [bar]125
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rodzaj zaworuZawór ograniczający ciśnienie
nr EAN4047025587549

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 906 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: IVECO DAILY IV, DAILY V, DAILY VI, FIAT DUCATO 2.3D/3.0CNG/3.0D 05.06-
numery OEM:
IVECO      500060047
IVECO      500060048
IVECO      504243641

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 906 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 001 906 BOSCH:

2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.