Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » Pasek klinowy wielorowkowy, 5PK1200 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1200 CONTITECH

5PK1200 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
42.00 zł 41.59 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (41 ocen)
numery handlowe:

5 PK 1198, 5 PK 1199, 5 PK 1200, 5 PK 1201, 5 PK 1202

numer części:

5PK1200

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,107
Ilość żeber 5
Długość [mm] 1200
nr EAN 4010858473501

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1200 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (5PK1200) pasuje do: CHRYSLER VOYAGER III; CITROEN XM; JEEP GRAND CHEROKEE I; LAND ROVER FREELANDER I, RANGE ROVER I; LOTUS ELISE; MG MG TF, MG ZS, MG ZT, MG ZT- T 1.4-2.8D 05.89-
numery OEM:
CHRYSLER      04741824
CHRYSLER      46510598
CHRYSLER      K04741824
CITROËN      5750D1
CITROËN      5750TV
MG      PQS101180
NISSAN      1172000Q1U
NISSAN      1172000QAP
NISSAN      11720BN701
NISSAN      8200034396
OPEL      09160333
OPEL      4500033
OPEL      9160333
PEUGEOT      5750D0
PEUGEOT      5750D1
RENAULT      7700300347
RENAULT      8200034396
RENAULT      8200850092
RENAULT      8671019684
ROVER      GMB51202
ROVER      PQS101180
SKODA      47903137D
VAUXHALL      9160333
VOLKSWAGEN      047903137D
LAND ROVER      PQS101180

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1200 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1200 CONTITECH:

2021-11-20
 5/5
Produkty nowe, zgodne z zamówieniem . Wszystko O.K.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-26
 5/5
Dobra precyzja wykonania, przyzwoita cena polecam
2022-02-02
 5/5
ok
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-09
 5/5
Zamontowany, poprzedni był tej samej firmy - polecam. Gorąco polecam sklep.
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-06
 5/5
Szukałem po internecie dobrego dostawcy części contitech i znalazłem
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
2020-10-18
 5/5
ok
2022-01-13
 5/5
OK, zgodny z opisem
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2022-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.