
| Ciężar [kg] | 1,154 |
| Długość opakowania [cm] | 20 |
| Szerokość opakowania [cm] | 15 |
| Wysokość opakowania [cm] | 22,5 |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| nr EAN | 4010858070281 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WP6094 CONTITECH
| AUDI | 04C121600K | |
| AUDI | 04E121600AD | |
| AUDI | 04E121600AG | |
| AUDI | 04E121600AL | |
| AUDI | 04E121600AR | |
| AUDI | 04E121600BD | |
| AUDI | 04E121600BE | |
| AUDI | 04E121600BG | |
| AUDI | 04E121600CB | |
| AUDI | 04E121600CC | |
| AUDI | 04E121600P | |
| SEAT | 04E121600AD | |
| SEAT | 04E121600AG | |
| SEAT | 04E121600AL | |
| SEAT | 04E121600AQ | |
| SEAT | 04E121600AR | |
| SEAT | 04E121600BD | |
| SEAT | 04E121600BE | |
| SEAT | 04E121600BG | |
| SEAT | 04E121600CB | |
| SEAT | 04E121600CC | |
| SEAT | 04E121600P | |
| SKODA | 04E121600AD | |
| SKODA | 04E121600AG | |
| SKODA | 04E121600AL | |
| SKODA | 04E121600AR | |
| SKODA | 04E121600BD | |
| SKODA | 04E121600BE | |
| SKODA | 04E121600BG | |
| SKODA | 04E121600CB | |
| SKODA | 04E121600CC | |
| SKODA | 04E121600P | |
| VOLKSWAGEN | 04C 121 600 K | |
| VOLKSWAGEN | 04E 121 600 AD | |
| VOLKSWAGEN | 04E 121 600 AG | |
| VOLKSWAGEN | 04E 121 600 AK | |
| VOLKSWAGEN | 04E 121 600 AL | |
| VOLKSWAGEN | 04E 121 600 AQ | |
| VOLKSWAGEN | 04E 121 600 AR | |
| VOLKSWAGEN | 04E 121 600 BD | |
| VOLKSWAGEN | 04E 121 600 BE | |
| VOLKSWAGEN | 04E 121 600 BG | |
| VOLKSWAGEN | 04E 121 600 CB | |
| VOLKSWAGEN | 04E 121 600 CC | |
| VOLKSWAGEN | 04E 121 600 D | |
| VOLKSWAGEN | 04E 121 600 H | |
| VOLKSWAGEN | 04E 121 600 P | |
| VOLKSWAGEN | 04E 121 600 R |
Zastosowanie Pompa wodna WP6094 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna WP6094 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.