Ciężar [kg] | 1,154 | |
Długość opakowania [cm] | 20 | |
Szerokość opakowania [cm] | 15 | |
Wysokość opakowania [cm] | 22,5 | |
Rodzaj korpusu | bez obudowy | |
nr EAN | 4010858070281 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna WP6094 CONTITECH
AUDI | 04C121600K | |
AUDI | 04E121600AD | |
AUDI | 04E121600AG | |
AUDI | 04E121600AL | |
AUDI | 04E121600AR | |
AUDI | 04E121600BD | |
AUDI | 04E121600BE | |
AUDI | 04E121600BG | |
AUDI | 04E121600CB | |
AUDI | 04E121600CC | |
AUDI | 04E121600P | |
SEAT | 04E121600AD | |
SEAT | 04E121600AG | |
SEAT | 04E121600AL | |
SEAT | 04E121600AQ | |
SEAT | 04E121600AR | |
SEAT | 04E121600BD | |
SEAT | 04E121600BE | |
SEAT | 04E121600BG | |
SEAT | 04E121600CB | |
SEAT | 04E121600CC | |
SEAT | 04E121600P | |
SKODA | 04E121600AD | |
SKODA | 04E121600AG | |
SKODA | 04E121600AL | |
SKODA | 04E121600AR | |
SKODA | 04E121600BD | |
SKODA | 04E121600BE | |
SKODA | 04E121600BG | |
SKODA | 04E121600CB | |
SKODA | 04E121600CC | |
SKODA | 04E121600P | |
VOLKSWAGEN | 04C 121 600 K | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 AD | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 AG | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 AK | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 AL | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 AQ | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 AR | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 BD | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 BE | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 BG | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 CB | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 CC | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 D | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 H | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 P | |
VOLKSWAGEN | 04E 121 600 R |
Zastosowanie Pompa wodna WP6094 CONTITECH w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna WP6094 CONTITECH:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020