
| Długość [mm] | 650 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109714173 |

| Długość [mm] | 1505 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109714210 |

| Długość [mm] | 725 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109718010 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| nr EAN | 5900427251755 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,048 |
| nr EAN | 5050063228885 |

| parzyste numery artykułów | ADA107112 |
| Długość [mm] | 680 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Ciężar [kg] | 0,046 |
| nr EAN | 5050063236774 |

| parzyste numery artykułów | ADA107111 |
| Długość [mm] | 1467 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Ciężar [kg] | 0,083 |
| nr EAN | 5050063236781 |

| nr EAN | 3165141821055 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 830 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047025124270 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024226616 |

| nr EAN | 4047025567749 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 1200 |
| nr EAN | 5012759491935 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759511657 |

| Długość przewodu [mm] | 740 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759975244 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759981115 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| Opór [kOhm] | 1 |
| nr EAN | 8053379056323 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379032624 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| Opór [kOhm] | 1 |
| nr EAN | 8053379056330 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379060603 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379157181 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| nr EAN | 8053379537631 |

| nr EAN | 8012510009420 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510025345 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,3 |
| nr EAN | 8012510027769 |

| Ciśnienie od [kPa] | 34,4 |
| ciśnienie do [kPa] | 315,6 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,399 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,654 |
| nr EAN | 8012510032572 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 39,9 |
| nr EAN | 8012510033708 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uchwytu mocującego |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
| nr EAN | 8012510048849 |

| Długość [mm] | 76 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 003 153 28 28 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816244554 |

| Długość [mm] | 51 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| nr EAN | 4027816323174 |

| Długość [mm] | 35 |
| Szerokość [mm] | 48,5 |
| Grubość [mm] | 43,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 4027816370567 |

| Grubość [mm] | 52,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4027816371427 |

| Grubość [mm] | 51,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 005 153 23 28 |
| nr EAN | 4027816370598 |

| Długość [mm] | 42 |
| Szerokość [mm] | 34,0 |
| Grubość [mm] | 35,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 7,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| dla numeru OE | 006 153 99 28 |
| nr EAN | 4027816444664 |

| Szerokość [mm] | 30,0 |
| Grubość [mm] | 50,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 18,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 9,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,010 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 000 905 61 02 |
| nr EAN | 4027816454434 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300515503 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 39,9 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300515510 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 83 |
| nr EAN | 4082300587128 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619324 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300688825 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Kolor obudowy | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem mocującym |
| nr EAN | 4082300809893 |

| Strona zabudowy | z przodu z lewej |
| nr EAN | 8052553082769 |

| nr EAN | 8052553082790 |

| Strona zabudowy | z tyłu z lewej |
| nr EAN | 8052553082820 |


| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| nr EAN | 5901779819228 |

| Wysokość [mm] | 40 |
| dla numeru artykułu | 550275 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór [kOhm] | 1 |
| nr EAN | 5901779819297 |

| Numer seryjny | K8801020 |
| nr EAN | 5901159269537 |

| Numer seryjny | K8801040 |
| nr EAN | 5901159269568 |

| nr EAN | 8050947053395 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025