Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » układ hamulcowy Mitsubishi L200 / TRITON Platforma / podwozie (KA_T, KB_T) » hamulce tarczowe Mitsubishi L200 / TRITON Platforma / podwozie (KA_T, KB_T) » klocki hamulcowe Mitsubishi L200 / TRITON Platforma / podwozie (KA_T, KB_T)

klocki hamulcowe do MITSUBISHI L200 / TRITON Platforma / podwozie (KA_T, KB_T)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI L200 / TRITON Platforma / podwozie (KA_T, KB_T):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 155,4
Wysokość 1 [mm] 51
Grubość 1 [mm] 16
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Ciężar [kg] 1,68
nr EAN 8717109577372
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Długość [mm] 155,4
Grubość [mm] 16
Wysokość [mm] 51
Ograniczenia producenta TOKICO
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427186729
Szerokość [mm] 155,4
Wysokość [mm] 50,9
Grubość [mm] 16,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R-01247/2463
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633371339
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Numer artykułu zalecanego dodatku 1 987 474 477
Materiał Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Numer WVA 24530
Grubość [mm] 16,5
Szerokość [mm] 155,4
Wysokość [mm] 51
nr EAN 4047024666795
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm] 16
System hamulcowy Tokico
Szerokość [mm] 156
Numer WVA 24529
Wysokość [mm] 49
Numer WVA 24530
nr EAN 8020584061312
Numer WVA 24529 24530
System hamulcowy Tokico
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 156
Długość 2 [mm] 156
Wysokość [mm] 51
Wysokość 2 [mm] 51
Grubość 1 [mm] 16
Grubość 2 [mm] 16
nr EAN 5012759418451
Długość [mm] 155,6
Szerokość [mm] 50,6
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość 1 [mm] 15,9
Ciężar [kg] 1,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z materiałami dodatkowymi
nr EAN 4027816166245
Grubość [mm] 15,8
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 155,5
Ciężar [kg] 1,619
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Wysokość 1 [mm] 51
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Tokico
Numer WVA 24529
Numer WVA 24530
Długość opakowania [cm] 16,8
Szerokość opakowania [cm] 12,8
Wysokość opakowania [cm] 4,8
nr EAN 4044197416042
Grubość [mm] 17
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 155,4
Ciężar [kg] 1,685
Wysokość 1 [mm] 50
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Sumitomo
Numer WVA 25087
Numer WVA 25088
Numer WVA 25089
Długość opakowania [cm] 16,6
Szerokość opakowania [cm] 13
Wysokość opakowania [cm] 4,8
nr EAN 4044197570249
Indeks: OYO 10H5026-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Zestaw klocków, hamulec tarczowy
Nazwa: KLOCKI HAMULC. MITSUBISHI
Opis: L200 (KB4) 05-> PRZÓD
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 4605A284
Numer dostawcy: 10H5026-OYO
Parametry:oś przednia
cena brutto:
122.00 zł
 Kup
Ograniczenia producenta AKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Oznaczenie kontrolne E1 90R 01024/267
Wysokość [mm] 51,3
Długość [mm] 151,3
Grubość [mm] 17
nr EAN 3322937187300
Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01705/058
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Długość [mm] 155,4
Grubość [mm] 16,0
Wysokość [mm] 51,0
Ograniczenia producenta TOKICO
nr EAN 3322937517749
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: