Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 |
Długość [mm] | 165 |
Materiał | Aluminium |
nr EAN | 8717109781199 |
Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 |
Długość [mm] | 165 |
Materiał | Aluminium |
nr EAN | 8717109781236 |
Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 |
Długość [mm] | 154 |
Materiał | Aluminium |
nr EAN | 8717109781595 |
Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | FM14X1.5 RHT |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 |
Długość [mm] | 154 |
Materiał | Aluminium |
nr EAN | 8717109781632 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Stan | Fabrycznie nowy |
Długość [mm] | 150 |
Średnica sworznia [mm] | 16,2 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
sparowany numer artykułu | 840 1615 10 |
Długość [mm] | 150 |
Średnica sworznia [mm] | 16,2 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
sparowany numer artykułu | 840 1614 10 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Długość [mm] | 149 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
sparowany numer artykułu | 44302 01 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z prawej |
Długość [mm] | 149 |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 |
sparowany numer artykułu | 44301 01 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 138 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16X1,5 |
parzyste numery artykułów | 316 020 0053 |
nr EAN | 4040074303450 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 138 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16X1,5 |
parzyste numery artykułów | 316 020 0052 |
nr EAN | 4040074303467 |
Średnica 1 [mm] | 17,1 |
Kształt | prosty |
Materiał | Aluminium |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 68 |
Długość 2 [mm] | 29,2 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
sparowany numer artykułu | BM-ES-17423 |
Średnica 1 [mm] | 17,1 |
Kształt | prosty |
Materiał | Aluminium |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 68 |
Długość 2 [mm] | 29,2 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
sparowany numer artykułu | BM-ES-17424 |
Długość [mm] | 273 |
Średnica 1 [mm] | 16,7 |
Podwozie | dla pojazdów z zawieszeniem sportowym |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16X1.5 |
Długość [mm] | 267,5 |
Średnica 1 [mm] | 14,4 |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Zbieżność stożka | / |
Długość [mm] | 165 |
Wymiar gwintu | FM14X1,4R |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R |
parzyste numery artykułów | 21835 |
nr EAN | 5413978273027 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Zbieżność stożka | / |
Długość [mm] | 165 |
Wymiar gwintu | FM14X1,4R |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R |
parzyste numery artykułów | 21834 |
nr EAN | 5413978273034 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Zbieżność stożka | / |
Długość [mm] | 140 |
Wymiar gwintu | FM16X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R |
parzyste numery artykułów | 21839 |
nr EAN | 5413978278633 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Zbieżność stożka | / |
Długość [mm] | 140 |
Wymiar gwintu | FM16X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R |
parzyste numery artykułów | 21838 |
nr EAN | 5413978278640 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Zbieżność stożka | / |
Długość [mm] | 150 |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R |
parzyste numery artykułów | 21041 |
nr EAN | 5413978278596 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Zbieżność stożka | / |
Długość [mm] | 150 |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 16,2 |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R |
parzyste numery artykułów | 21040 |
nr EAN | 5413978278602 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025