Strona zabudowy | z przodu | |
Długość [mm] | 219 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1.5 RHT | |
Rozmiar gwintu 2 | MM14X1.5 RHT | |
nr EAN | 8717109666885 |
Długość [mm] | 144 | |
Szerokość [mm] | 97 | |
Wysokość [mm] | 63 | |
nr EAN | 5012759980095 |
Długość [mm] | 144 | |
Szerokość [mm] | 97 | |
Wysokość [mm] | 63 | |
nr EAN | 5012759980101 |
Długość [mm] | 236 | |
Szerokość [mm] | 38 | |
Wysokość [mm] | 40 | |
nr EAN | 5012759982433 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Długość całkowita [mm] | 238 | |
Gwint zewn. [mm] | M14X1,5 | |
nr EAN | 8052553130293 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 182 |
Wysokość [mm] | 82 |
Ciężar [kg] | 0,65 |
Wymiar stożka [mm] | 15,5 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Materiał | Stal |
Długość 2 [mm] | 26 |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.25 |
sparowany numer artykułu | KTR1311 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Gwint zewn. [mm] | M12x1,25 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 181 | |
parzyste numery artykułów | 38400 01 | |
nr EAN | 4047437460676 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z prawej | |
Gwint zewn. [mm] | M12x1,5 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 181 | |
parzyste numery artykułów | 38399 01 | |
nr EAN | 4047437460690 |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Rozmiar gwintu 1 | M14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M14x1,5 | |
Długość [mm] | 200 | |
nr EAN | 4047437460775 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 181 | |
Rozmiar gwintu 1 | 12x1,25 | |
Rozmiar gwintu 2 | 14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 35-16 020 0047 | |
nr EAN | 4040074250631 |
Strona zabudowy | zewnętrzny | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Długość [mm] | 181 | |
Rozmiar gwintu 1 | 12x1,25 | |
Rozmiar gwintu 2 | 14x1,5 | |
parzyste numery artykułów | 35-16 020 0046 | |
nr EAN | 4040074250648 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 218 | |
Rozmiar gwintu 1 | 14x1,5 | |
Rozmiar gwintu 2 | 14x1,5 | |
Wersja wzmocniona | ||
nr EAN | 4040074291726 |
Długość [mm] | 181 | |
Ciężar [kg] | 0,710 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14x1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | 12x1,25 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 21,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8 | |
nr EAN | 5412096735226 |
Długość [mm] | 181 | |
Ciężar [kg] | 0,710 | |
Wymagana ilość | 1 | |
Gwint wewnętrzny [mm] | 14x1,5 | |
Gwint zewn. [mm] | 12x1,25 | |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 21,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8 | |
Wysokość opakowania [cm] | 8 | |
nr EAN | 5412096735233 |
Długość [mm] | 220 | |
Ciężar [kg] | 0,520 | |
Wymagana ilość | 2 | |
Wymiar gwintu | M14x1,5/M14x1,5 | |
Rodzaj gwintu przegub osiowy | z bieżnikiem prawostronnym | |
Długość opakowania [cm] | 31 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8 | |
Wysokość opakowania [cm] | 4 | |
nr EAN | 5412096735240 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Średnica 1 [mm] | 15,5 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 182 | |
Długość 2 [mm] | 26 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.25 | |
Długość opakowania [cm] | 34,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 4044197017973 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Średnica 1 [mm] | 15,5 | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj połączenia | Pojemnik | |
Długość 1 [mm] | 182 | |
Długość 2 [mm] | 26 | |
Rozmiar gwintu 1 | M14X1.5 | |
Rozmiar gwintu 2 | M12X1.25 | |
Długość opakowania [cm] | 34,5 | |
Szerokość opakowania [cm] | 8,5 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,5 | |
nr EAN | 4044197017980 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Zbieżność stożka | 1/8 | |
Długość [mm] | 207 | |
Wymiar gwintu | FM14x1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 12,6 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,25R | |
parzyste numery artykułów | 51431 | |
nr EAN | 5413978212705 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Zbieżność stożka | 1/8 | |
Długość [mm] | 207 | |
Wymiar gwintu | FM14x1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 12,6 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,25R | |
parzyste numery artykułów | 51430 | |
nr EAN | 5413978212712 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Wymiar gwintu | MM14X1,5R | |
Rozmiar gwintu 1 | MM14X1,5R | |
Długość przegub osiowy [mm] | 219 | |
Tylko w połączeniu z | NUT | |
nr EAN | 5413978254477 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Zbieżność stożka | 1/8 | |
Długość [mm] | 181 | |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 12,8 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,25R | |
parzyste numery artykułów | 51937 | |
nr EAN | 5413978254446 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Zbieżność stożka | 1/8 | |
Długość [mm] | 181 | |
Wymiar gwintu | FM14X1,5R | |
Wymiar stożka [mm] | 12,8 | |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,25R | |
parzyste numery artykułów | 51936 | |
nr EAN | 5413978254460 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023