Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volvo » układ zapłonowy Volvo V70 II (285) » moduł zapłonowy Volvo V70 II (285)

moduł zapłonowy do VOLVO V70 II (285)

wybierz typ samochodu VOLVO V70 II (285):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
123.00 zł
 Kup
Technika połączeń SAE-Kontaktfeder
Technika połączeń Spark Spring
Cewka zapłonowa Z końcowym stopniem
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Ilość połączeń 1
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 4
Wymagana ilość 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z elektroniką
nr EAN 4014427117810
cena brutto:
159.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 14
nr EAN 3165143362945
cena brutto:
138.01 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759493465
Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510035221
cena brutto:
106.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 1
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300589092
cena brutto:
72.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Kolor obudowy szary
nr EAN 5903364310349
cena brutto:
135.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Kolor obudowy szary
nr EAN 4010326481403
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Ciężar netto [g] 1000
nr EAN 5902048015655
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Opcja wyposażenia COIL ON PLUG
Ciężar netto [g] 220
nr EAN 5902048025111
cena brutto:
93.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,27
Tryb pracy elektryczny
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.