Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » napęd koła, przeguby Renault FLUENCE (L3_) » osłona przegubu Renault FLUENCE (L3_)

osłona przegubu do RENAULT FLUENCE (L3_)

wybierz typ samochodu RENAULT FLUENCE (L3_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 90
Materiał Termoplast
Ciężar [kg] 0,196
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 65
dla numeru OE 77 01 209 469
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224004401
Długość [mm] 116
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,209
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
dla numeru OE 77 01 209 251
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816488071
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Długość [mm] 84
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,219
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 65
dla numeru OE 77 01 209 993 SK1
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4054224717646
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Długość [mm] 111
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,187
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82
nr EAN 4054224726624
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26,3
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 79,3
Wysokość [mm] 116,87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Wymiar gwintu M22x1,5
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064150213
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 21
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 57
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 60
Wysokość [mm] 90
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341833
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 64
Wysokość [mm] 91,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064158790
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22,2
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
Wysokość [mm] 84,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064159148
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22,7
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 74,5
Wysokość [mm] 111,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064348870
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 113
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356462
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 77
Wysokość [mm] 117
nr EAN 5903364333935
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 77
Wysokość [mm] 117
nr EAN 8430320048734
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
Wysokość [mm] 118
nr EAN 8430320133607
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 120
Materiał Termoplast
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
nr EAN 7316575362317
Grubość [mm] 12
Wysokość [mm] 97
Materiał Termoplast
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 69
nr EAN 7316575361488
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26,3
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 79,3
Wysokość [mm] 116,87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
Wymiar gwintu M22x1,5
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064046660
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 21
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 57
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 60
Wysokość [mm] 90
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 64
Wysokość [mm] 91,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064056690
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22,2
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 62
Wysokość [mm] 84,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064057048
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 113
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22,7
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 74,5
Wysokość [mm] 111,00
Rodzaj przegubu Przegub statywu trójnożnego
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064058489
Wyświetlanie od 1 do 24 (z 24 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.